Medlemsservice
Her har vi samlet informationer og adgange til det vi mener kunne være “god kundeservice” Målret dine spørgsmål og se herunder. Hvem hjælper dig bedst?
ODDERNET
Adrresse og åbningstider
Nørregade 8A
8300 Odder
CVR: 83638028
Telefon 86541142
mail: info@oddernet.dk
Åbningstider for kontor & telefon:
Mandag 14.00 – 17.00
Tirsdag 10.00 – 14.00
Onsdag 10.00 – 14.00
Torsdag 14.00 – 17.00
INTERNET
Vores supporter sidder klar til at hjælpe omkring dit internet og din mailadresse fra OdderNet. Udsøgt service og ingen ventetid.
Internetsupport:
Mandag – fredag 09.00 – 21.00 Lørdag, søndag og helligdage 11.00 – 21.00
Telefon:
86541142 tast 3
TV-SIGNAL
DK TV er vores servicepartner på vedligehold og service af TV-signal til din adresse.
Er der flere medlemmer eks. dine naboer, der er ramt af nedbrud, pga. fejl i hovedanlægget kører de ud og afhjælper fejlen.
Telefontid:
Mandag – fredag 08.00 – 22.00 Lørdag, søndag og helligdage 10.00 – 22.00
Telefon:
76428800 Vejledning til indstilling af TV
TV-SIGNAL
Samarbejdet mellem OdderNet og YouSee giver vores medlemmer mange muligheder. Har du spørgsmål til produkter fra YouSee.
Telefontid:
Mandag – torsdag: 08 – 17.30
Fredag 08 – 16.30 Lørdag, søndag og helligdage: Lukket
YouSee kundeservice:
Telefon 70704040
Bland Selv og ekstrakanaler:
Telefon 70704070 Alle dage kl. 8.00 – 20.00
IP-TELEFONI
Evercall tilbyder, på vores internet platform, medlemmer af OdderNet mulighed for IP-telefoni.
Du handler i den forbindelse direkte ved Evercall og det er dem du skal kontakte ved spørgsmål omkring IP-telefoni.
Telefontider:
Mandag – onsdag
kl. 9.00 – 11.00 & 14.00 – 16.00
Torsdag
kl. 9.00 – 11.00
& 16.00 – 18.00
Fredag
kl. 9.00 – 11.00
Telefon
44404040
SUPPORT TIL TV
Sony
70 11 21 05
Mandag-fredag: 9–18
Panasonic
36 92 77 99
Mandag-fredag 9-17
Samsung
70 70 19 70
Mandag-fredag 8-19 Lørdag 10:00–15:00
Phillips TV
35 25 83 14
Mandag-fredag 9-18
LG
78 79 64 54
Mandag-fredag 8-18
Grundig TV
70 80 87 77
Bang & Olufsen
Horsens v/Vagns
Radio Hestedamsgade 3, 8700 Horsens
Telefon: 70 62 86 88
2tal Salles
TV-Center Ny Munkegade 4 8000, Århus C
Telefon: 86 12 21 33
LOKALE INSTALLATØRER
Hessellund EL
Rådhusgade 96
8300 Odder
86 54 29 11
http://www.hessellund-el.dk/
JH-EL
Rådhusgade 30
8300 Odder
40 96 96 33
https://www.jhel.dk/
Odder EL-service
Rude Havvej 19
8300 Odder
8656 00 32
https://www.odder-el.dk/
Log på 'Mit OdderNet' og...
Se dine fakturaer og betalinger
Du kan betale:
- 1 gang årligt:
- 1. januar
- Hver kvartal:
- 1. januar – 1. april – 1. juli – 1. oktober
- Hver måned:
- Den 1.
VIGTIGT: Månedsbetaling kræver automatisk kortbetaling, MobilePay abonnementsbetaling eller PBS aftale . Ændres til kvartals-opkrævning ved misligholdelse.
Du har mulighed for at:
- melde flytning af dine produkter
- skift TV pakke op/ned
- skift internethastighed op/ned
- se din kode til din WEB-mail
- oprette en ny mailadresse
Har du glemt din kode til
'Mit OdderNet':
eller mangler du dit log-in til 'Mit OdderNet', kan du rekvirere dit log-in ved at klikke på nedenstående knap.
Det er manuelt betjent – så vær opmærksom, på at der kan gå op til 2 hverdage, hvis du sender din forespørgsel udenfor vores arbejdstid.
Hvordan kan jeg betale mit abonnement...
Kortbetaling
Dit abonnement vil blive betalt den 1. hver måned/kvartal eller årligt, afhængig af hvilken betalingsfrekvens du har valgt.
Du modtager en sms, hvis ikke beløbet kan trækkes på din konto, evt. fordi du har fået nyt betalingskort, hvis kortet er spærret eller pga. manglende dækning på din konto.
Tilmeld kortbetaling her
('Mit OdderNet' åbnes i nyt vindue) Prisen for denne service er gratis. Du kan betale med flg. kort:
MobilePay abonnementsbetaling
Dit abonnement bliver betalt automatisk den 1. hver måned, den 1. hver kvartal – 1/1 – 1/4, 1/7 eller 1/10 eller årligt den 1/1 afhængig af, hvilken betalingsfrekvens du har valgt.
Du har mulighed for at tilknytte den konto, du ønsker. Dette vælger du i MobilePay app’en.
Tilmeld MobilePay her
('Mit OdderNet'åbnes i nyt vindue) Prisen for denne service er gratis
Betalingsservice – BS
Dit abonnement bliver automatisk betalt via BS.
Når du har tilmeldt din betaling, skal aftalen fremgå af din BS-oversigt inden betalingen bliver gennemført.
Indtil aftalen fremgår, skal du betale din faktura manuelt.
(Åbnes i nyt vindue) Prisen for denne service er 9,95 pr. betaling
Ny sikkerhed ved online køb med Betalingskort
Der er indført ny ekstra sikkerhed med en stærkere kundeautentifikation (to-faktor godkendelse), der indebærer, at der skal anvendes mindst to faktorer til at godkende en betaling på nettet i hele EU. I Danmark er det trådt i kraft 1. januar 21.
NemID’s nøglekort i pap lever ikke op til disse sikkerhedskrav ved betalinger på nettet, så kunderne skal enten bruge egen kode, NemID-nøgleapp eller -nøgleviser ved betalinger fra nytår.
Du kan læse en fin beskrivelse om det her: Ny sikkerhed ved online koeb (aeldresagen.dk)
Vi har også lånt flg. vejledning; Se vejledning fra Nordea (pdf-fil)
Opsigelse af produkter
Vi er glade for at du har været kunder hos OdderNet.
Du kan opsige dine produkter med en varsel på løbende måned + 1 måned mod et gebyr på kr. 350,- jf. vores vedtægter og takstblad.
Ved opsigelse af internet, opsiges tilvalgsprodukter til internet samtidig.
Du kan sende os en mail på info@oddernet.dk
Send os flg. oplysninger:
- Navn
- Adresse
- Mobilnr.
- Dato, hvis senere end lbn. måned + 30 dage
- Hvilke produkter, der skal opsiges
Vær opmærksom på:
- at du skal sikre dig at du modtager en kvittering på denne opsigelse inden for de næste par arbejdsdage.
- at du selv skal opsige YouSee produkter, som du afregner direkte til YouSee.
Få lynhurtigt internet!
Nemt, nært og nu med Oddernet
Vælg den ønskede hastighed og afvent bekræftelsesmail med information om, hvornår du kan afhente den trådløse router i vores butik.
Du kan få internet i løbet af 3-6 dage.