Opsigelse af udbyder

Opsig din nuværende internet-udbyder

 Vi ønsker at gøre det nemt for at dig, at opsige din nuværende internet udbyder.

Udfyld nedenstående formular og tryk send (det er vigtigt at ALLE felter udfyldes) - herefter sender vi din opsigelse til din nuværende udbyder:

`

Skal vi opsige dit nuværende internetabonnement for dig?

Vi kan opsige dit nuværende internetabonnement hos din nuværende udbyder og koordinere opsigelsen med oprettelsen af din nye aftale, så skiftet sker på samme dato. På den måde kan du minimere perioder med nedetid og dobbelt abonnementsbetaling.
Ønsker du, at vi opsiger dit nuværende internetabonnement, skal du udfylde en opsigelsesfuldmagt.

Brancheaftalen omfatter kun koordinering af skift af bredbåndsudbyder på internetabonnement med fast installationsadresse, på samme dato, på samme installationsadresse og med samme kunde hos OdderNet og eksisterende udbyder. Flytning til ny installationsadresse, overdragelse til anden kunde (ejerskifte) og nedtagning på anden dato end levering af nyt abonnement er således ikke omfattet af brancheaftalen.

Du kan læse mere om proceduren for skift af internetudbyder på

Bemærk: Har du tv-abonnement, telefoni eller tillægsydelser (fx sikkerhedspakke, cloud-lager eller mailboks) hos din nuværende udbyder – som forudsætter, at du har internet samme sted – så vil de tjenester også ophøre, når dit nuværende internetabonnement ophører.

Tip: Kundenummeret står normalt på regningen fra din nuværende udbyder

OBS: Dato kan tidligst være om 14 dage og max 6 måneder fra d.d. Vi sender dig en bekræftelse, hvor du kan se den endelige leveringsdato.

Bemærk: Har du ønsket en dato, der ligger før udløbet af din bindings- eller opsigelsesperiode hos din nuværende udbyder, har udbyderen ret til at opkræve betaling for den resterende del af din bindings- eller opsigelsesperiode. Hvis du vil undgå at betale for to abonnementer på samme tid, skal du vælge den dato, hvor din bindings- og opsigelsesperiode ophører hos din nuværende udbyder. Du kan finde oplysning om binding og opsigelsesperioden i abonnementsvilkårene hos din nuværende udbyder. Der kan gå op til 2 hverdage, fra vi modtager din fuldmagt, til vi kan give besked om opsigelsen til din nuværende udbyder. Derfor bliver din opsigelsesdato regnet fra den dato, hvor din nuværende udbyder har fået fuldmagten.

Denne fuldmagt bortfalder automatisk efter 6 måneder.

Få lynhurtigt internet!

Nemt, nært og nu med Oddernet

Vælg den ønskede hastighed og afvent bekræftelsesmail med information om, hvornår du kan afhente den trådløse router i vores butik.

Du kan få internet i løbet af 3-6 dage. 

Brug for hjælp?

Har du brug for hjælp til at vælge den rette internethastighed og eventuelle tilvalg, så sidder vi klar til at hjælpe dig.