Medlemsservice

Her har vi samlet informationer og adgange til det vi mener kunne være “god kundeservice” Målret dine spørgsmål og se herunder. Hvem hjælper dig bedst?

ODDERNET

Adrresse og åbningstider

Nørregade 8A
8300 Odder
CVR: 83638028
Telefon 86541142
mail: info@oddernet.dk

Åbningstider for kontor & telefon:
Mandag 14.00 – 17.00
Tirsdag 10.00 – 14.00
Onsdag 10.00 – 14.00
Torsdag 14.00 – 17.00

LOKALE INSTALLATØRER

Log på 'Mit OdderNet' og...

Hvordan kan jeg betale mit abonnement...

Ny sikkerhed ved online køb med Betalingskort

Der er indført ny ekstra sikkerhed med en stærkere kundeautentifikation (to-faktor godkendelse), der indebærer, at der skal anvendes mindst to faktorer til at godkende en betaling på nettet i hele EU. I Danmark er det trådt i kraft 1. januar 21.

NemID’s nøglekort i pap lever ikke op til disse sikkerhedskrav ved betalinger på nettet, så kunderne skal enten bruge egen kode, NemID-nøgleapp eller -nøgleviser ved betalinger fra nytår.

Du kan læse en fin beskrivelse om det her: Ny sikkerhed ved online koeb (aeldresagen.dk)

Vi har også lånt flg. vejledning; Se vejledning fra Nordea (pdf-fil)

Opsigelse af produkter

Vi er glade for at du har været kunder hos OdderNet.

Du kan opsige dine produkter med en varsel på løbende måned + 1 måned mod et gebyr på kr. 350,- jf. vores vedtægter og takstblad.

Ved opsigelse af internet, opsiges tilvalgsprodukter til internet samtidig.

Du kan sende os en mail på info@oddernet.dk

Send os flg. oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Mobilnr.
  • Dato, hvis senere end lbn. måned + 30 dage
  • Hvilke produkter, der skal opsiges

Vær opmærksom på:

  • at du skal sikre dig at du modtager en kvittering på denne opsigelse inden for de næste par arbejdsdage.
  • at du selv skal opsige YouSee produkter, som du afregner direkte til YouSee.

Få lynhurtigt internet!

Nemt, nært og nu med Oddernet

Vælg den ønskede hastighed og afvent bekræftelsesmail med information om, hvornår du kan afhente den trådløse router i vores butik.

Du kan få internet i løbet af 3-6 dage. 

Brug for hjælp?

Har du brug for hjælp til at vælge den rette internethastighed, eller TV-pakke, så sidder vi klar til at hjælpe dig.