Opsigelse af produkter
Vi er glade for at du har været kunder hos OdderNet.
Du kan opsige dine produkter med en varsel på løbende måned + 1 måned mod et gebyr på kr. 295,- jf. vores vedtægter og takstblad.
Ved opsigelse af internet, opsiges tilvalgsprodukter til internet samtidig.
Vær opmærksom på…
– at du skal sikre dig, at du modtager et autosvar på denne formular. Det kan være autosvaret er havnet i din “Uønsket post” eller “Spam-mappe”,
Du vil indenfor et par arbejdsdage modtage en mailbekræftelse på din opsigelse fra os.
OBS! Vi har pt serverfejl med denne formular. Vi er opmærksomme på dette, og vi modtager din opsigelse. Hvis du ikke modtager en mailbekræftelse fra os indenfor 2-3 hverdage så kontakt os venligst på telefon 86541142 eller mail Info@odderNet.dk.
Du kan læse vores handelsbetingelser og privatlivspolitik her, ved at klikke på linket
Fortryder du din opsigelse
Skulle du fortryde din opsigelse, er du altid velkommen tilbage. Henvender du dig inden der fysisk er blevet afbrudt for dit signal, ophæver vi opsigelsen ganske gratis og dit abonnement fortsætter som hidtil.
Har du haft produkter hos YouSee, skal de lige genaktiveres – men det kan vi hjælpe dig med, hvis du opgiver dit YouSee kontonummer til os. Du kan sende oplysningerne i en mail til info@oddernet.dk.
Når du opsiger dine produkter hos OdderNet, kræver det at vores tekniker fysisk skal ud og afbryde for signalet i vores boks udenfor din bolig. Det koster 295,- kr. jf. vores takstblad.
Har du ellers spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os. Mailen har altid åben info@oddernet.dk.