Hvis du har brug for teknisk hjælp, så sidder vores dygtige supportere klar ved telefonerne.
HVERDAGE: 9-21
WEEKEND OG HELLIGDAGE: 11-21
RING TIL 86541142 – TAST 3 FOR SUPPORT
FØR DU KONTAKTER SUPPORT, SÅ LÆS FØLGENDE:
Har du ingen internetforbindelse, så prøv at gennemgå følgende tjekliste.
• Har du TV fra Odder antenne, og kan du heller ikke se dine TV-kanaler?
Så ligger fejlen sandsynligvis først i installationen, eller i kabelnettet. Der skal formentlig en tekniker ud og fejlfinde. Har du hverken TV eller internet kontaktes Odder Antenne på 86541142 eller DK TV på 76428800
• Lyser de fire øverste lamper (Power, DS, US & Internet) på dit modem fast? Hvis ikke, så prøv at genstarte dit modem. Kontrollér også at kablet er skruet rigtigt på, både i modem og evt. i vægstikket.
• Er problemet kun på trådløse enheder, så tjek om WiFi lamperne (2,4G & 5G) lyser. Hvis de ikke lyser, så prøv først at trykke kort på ’WiFi’ knappen bag på dit modem. Hjælper dette ikke, så prøv at genstarte modem med ’Reset’ knappen bag på modemmet.